"Зимова пора року" - (пріоритет соціально-природнича тематика).Під час прогулянки на свіжому повітрі провести з дітьми спостереження за деревом горобини. Формувати у дітей екологічні почуття. Закріпити знання про перелітних та осілих птахів, бажання їм допомагати. Розвивати працелюбство, виховувати любов та повагу до природи.
"Веселий сніговик" - (пріоритет логіко-математичний розвиток).Бесіда про особливості зимової пори року. Дослід з снігом - у ході досліду познайомити дітей з однією з властивостей снігу (танення у теплій кімнаті). Творче завдання ( викладання з опалих паличок та шишок, лічба.)
"Над нами кружляють сніжинки" - (проірітет інтелектуально-мовленнєві завдання)
Пізнавальні діалоги: "Чому сніжинки кружляють лише взимку?" "Чи різняться між собою сніжинки?"
Психогімнастичний етюд - "Я -сніжинка"
Читання оповідання В. Сухолинського "Як дзвенять сніжинки". Бесіда за змістом твору. Варто запитати дитину : "Яку пору року описує автор? Насправді дзвеніли?
Творче завдання - малювання "Подруга - сніжинка"
(соціально-ігрове проектування)
Чиї сліди?
Захопливою пригодою буде, якщо ви відправитеся з дитиною в зимовий ліс, або парк та видивлятиметесь сліди на снігу. Дитині весело буде впізнавати сліди різних тваринок та пташок.
Сліди сніжної людини
А хто сказав, що загадкові сліди не може залишати сама дитина? Зробіть з картону, чи пластмаси лапи сніжної людини та одягніть їх поверх зимового взуття дитині. Так і відправляйтесь на прогулянку.
Вовки
Вовча зграя старається ходити слід у слід, щоб не залишати за собою багато відміток. Тому можете пограти з дитиною в доганяли, але з умовою, що треба попадати ногами слід у слід.
Приємного проведення часу з дитиною 💗!
Немає коментарів:
Дописати коментар