Вчимося разом!

"Зимова пора року" - (пріоритет соціально-природнича тематика).
Під час прогулянки на свіжому повітрі провести з дітьми спостереження за деревом горобини. Формувати у дітей екологічні почуття. Закріпити знання про перелітних та осілих птахів, бажання їм допомагати. Розвивати працелюбство, виховувати любов та повагу до природи.

"Веселий сніговик" - (пріоритет логіко-математичний розвиток).
Бесіда про особливості зимової пори року. Дослід з снігом - у ході досліду познайомити дітей з однією з властивостей снігу (танення у теплій кімнаті). Творче завдання ( викладання з опалих паличок та шишок, лічба.)

 

"Над нами кружляють сніжинки" -  (проірітет інтелектуально-мовленнєві завдання) 
Пізнавальні діалоги: "Чому сніжинки кружляють лише взимку?" "Чи різняться між собою сніжинки?"
Психогімнастичний етюд - "Я -сніжинка"
Читання оповідання В. Сухолинського   "Як дзвенять сніжинки". Бесіда за змістом твору. Варто запитати дитину : "Яку пору року описує автор? Насправді дзвеніли?
Творче завдання - малювання "Подруга - сніжинка"


оціально-ігрове проектування)

 Чиї сліди?

Захопливою пригодою буде, якщо ви відправитеся з дитиною в зимовий ліс, або парк та видивлятиметесь сліди на снігу. Дитині весело буде впізнавати сліди різних тваринок та пташок.

Сліди сніжної людини

А хто сказав, що загадкові сліди не може залишати сама дитина? Зробіть з картону, чи пластмаси лапи сніжної людини та одягніть їх поверх зимового взуття дитині. Так і відправляйтесь на прогулянку.

Вовки

Вовча зграя старається ходити слід у слід, щоб не залишати за собою багато відміток. Тому можете пограти з дитиною в доганяли, але з умовою, що треба попадати ногами слід у слід.

Приємного проведення часу з дитиною 💗! 



Немає коментарів:

Дописати коментар